reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdalena Svancarkova

Magdalena Svancarkova

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj, volám sa Magdalena,a teším sa, že ste zavítali na môj blog :))) Dúfam, ževás moje príbehy oslovia.... každý pozitívny komentár ma poteší.... Zoznam autorových rubrík:  Smutno- veselé príbehy zo živoEkológiaRozprávočky pre pekné sníčkyNezaradené

reklama

Ekológia

Ekologické trampoty

Magdalena Svancarkova

Ekologické trampoty

Keď som pred rokmi bývala ešte s rodičmi, ako si dobre pamätám, čistili sme všetkými dostupnými, všetko zničiacimi prostriedkami. Vždy som bola dosť zdesená, keď som zistila, koľko toho sa za jednu sobotu zase pomíňalo. Myslím, že som to veľmi neriešila, nakoľko hlavným sponzorom bola mamina, ale obsah týchto prostriedkov ma vždy naplnil obavami, čo to zase púšťame tými trubkami do hlbín matky zeme.

  • 4. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu