reklama

Manželské "radosti"

Začala som raziť novú teóriu. Ako sa vraví, že protiklady sa priťahujú, tak mám pocit, že to funguje v kamarátstvach i v manželstve. Pomery síl a povahy sú vždy akosi rozdelené. Ja som to zhrnula všetko na dve emócie. Nervóznejší a pokojnejší. U nás to bolo tak, že čo sa týkalo domácností, tak mama bola tá akčná a otec ten, čo si užíval pohodičku. Keď sa však zamyslím hlbšie do minulosti, nebolo to vždy tak. Otec poháňal mamu.... a keď po rokoch nadobudol asi ten pocit, že už je dosť akčná, tak už bol v pohode.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

U nás je to presne takisto. Z mladosti som si doniesla ten pohodičkovský pokoj. Ráno pijem kávu hodinu, a tak ma muž s ňou prenasleduje na každom kroku, aby som ju už vypila a nenechávala kade tade, lebo deti šálku rozbijú. Keď sa večer kúpem, tak vypnem a cítim sa ako pod vodopádmi, do čoho sa tak vcítim, že čas plynie a náš bojler pracuje na plné obrátky. Muž vždy chodí v pravidelných intervaloch a snaží sa mi dohovárať. Najprv zúril: „ zase preplachuješ trubky", alebo „púšťaš vodu do žumpy". Teraz už na mňa vyťahuje rozumné ekologické argumenty- vie ako zaťať do môjho naturálneho presvedčenia. A keď ma už dosť otrávi, tak zistím, že som si znova neoddýchla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž tak ma muž ženie. Sme spolu 8 rokov a ja nadobúdam pocit, že najspokojnejší je vtedy, keď behám, prekladám, upratujem a on si potom v pokoji hrá kartičky na počítači. Mám však tajomstvo. Riadim sa podľa hesla:" keď je nie je kocúr doma, tak majú myši hody." A tak, keď začujem zvuk utíchajúceho motora a vrznutie bránkou, vystrelím do kuchyne a upratujem. Hračky ukladám a môjho drahého vítam tak, ako sa na každú správnu gazdinku patrí, vo víre pracovného zápalu.

A tak som začala pre blaho rodiny byť tá nervóznejšia a všetkých poháňať a muž je spokojný. Nie som to síce ja, ale čo človek neurobí pre toho druhého, vzdá sa aj vlastného pokoja......................

Magdalena Svancarkova

Magdalena Svancarkova

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj, volám sa Magdalena,a teším sa, že ste zavítali na môj blog :))) Dúfam, ževás moje príbehy oslovia.... každý pozitívny komentár ma poteší.... Zoznam autorových rubrík:  Smutno- veselé príbehy zo živoEkológiaRozprávočky pre pekné sníčkyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu